Najspokojnejší bankoví klienti sú v J&T Banke

„Od schválenia produkcie až po zahájenie prvej klapky ubehlo iba niečo vyše týždňa. Za ten čas dokázal miestny štáb vyrobiť z vodného skútra snežný, postaviť hotelovú izbu priamo na pláži, či vytvoriť špeciálne upravený teplovzdušný balón. Keďže tie klasické nie sú na Kube povolené, na to, aby sme ho dostali do vzduchu sme si museli zapožičať vhodnú techniku. Všetky použité dekorácie boli reálne, fyzicky prítomné pred kamerou, nič sa nedokresľovalo“, odhaľuje zákulisie výroby spotov Marek Šupa, riaditeľ Marketingu a komunikácie J&T Banky.

Ústrednou postavou a zároveň hlavným posolstvom je najspokojnejší bankový klient, ktorý si popri najvyšších výnosoch užíva aj benefity klubu Magnus. Tento message sa zároveň opiera o reálne výsledky prieskumu TRI*M, v ktorom J&T Banka dosiahla v oblasti spokojnosti a lojality klientov (tzv. retencie) 101 bodov, pričom v porovnaní s klientmi bežných bánk, kde priemer predstavoval 65 bodov a privátnych bankovníctiev retailových bánk, ktoré dosiahli v hodnotení 75 - 80 bodov, ide o vysoko nadštandardný výsledok. TRI*M je značkový prieskum najväčšej marketingovej agentúry TNS, ktorý hodnotí spokojnosť a lojalitu zákazníkov. Realizovaný bol v júni 2013 na vzorke 195 respondentov.

Hlavnú úlohu si zahrali Ricardo GuedesStuart Carbery, ktorí majú za sebou spoluprácu so špičkovými fotografmi ako Helmut Newton, Richard Avedon, či Bruce Weber pre značky Chanel, Givenchy a Abercrombie & Fitch.
Divácky zaujímavý je aj moment prekvapenia, ktorý miestami hraničí až s hranicou absurdity, keď sa na pláži objavuje knižnica, hotelová izba, či lietajúci balón, symbolizujúce výhody klubu Magnus. Pre reálne stvárnenie knižnice zakúpila J&T Banka na Kube 5-tisíc kníh, dovoz vlastných totiž domáce zákony nepovoľujú. Všetky knihy poputujú miestnym školákom.

Dominantným a zjednocujúcim prvkom každého spotu je morské pobrežie. Aby tento obraz farebnosťou nepôsobil gýčovo, bola dôležitá práca so svetlom a využitie špeciálnej techniky tzv. colorgrading. Každý moment je charakteristický eleganciou, ľahkosťouminimalizmom, ktoré sú pre spoty J&T Banky už typické. Rovnako typický je aj hlavný predstaviteľ, ktorým je opäť úspešný muž, reprezentujúci klienta. Táto postava sa spája so značkou J&T Banky od začiatku nadlinkovej komunikácie, t.j. od roku 2009.

Kreatívne sa na tvorbe spotov podieľala reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, výrobu zabezpečila TV JOJ pod taktovkou režiséra Jaromíra Malého. Prvý zo série je nasadený od dnes, t.j. 22. júla 2014. Kampaň pokračuje v priebehu leta ďalším videom a na jeseň budú nasadené zvyšné štyri. Prvýkrát v histórii budú na TV JOJ vysielané v HD kvalite. Televízne spoty sú doplnené printovou a online kampaňou.

Prvý dnešný spot si môžte pozrieť tu

O nás:
Patríme medzi najrýchlejšie rastúce banky v regióne. Sme lídrom v oblasti privátneho a investičného bankovníctva. Na Slovensku administrujeme klientske aktíva vo výške 1,6 mld. EUR. Vytvárame unikátne investičné príležitosti s najvyššou mierou individuálneho prístupu. Ceníme si zásadu vzájomného úspechu, a preto sa s našimi klientmi delíme o výnosy. Považujeme ich za svojich partnerov. Naším cieľom je bohatšie Slovensko. V umení, vzdelávaní a startupových inováciách, preto podporujeme tie najlepšie projekty. Spoločne s J&T Bankou Praha, ruskou J&T Bank Zao, J&T Bank & Trust Corporation so sídlom na Barbadose a Poštovou bankou sme súčasťou bankového a finančného holdingu J&T Finance Group SE s aktívami vo výške 8,4 mld. EUR a kapitálom 1 mld. EUR. Viac informácií na www.jtbanka.sk a www.jet.sk.


Nasledujúce články

7
Január
2025

Sumár roka 2024: Technologický rast a zlato na historických maximách

Väčšina hlavných tried aktív v minulom roku zaznamenala pozitívne zhodnotenie, pričom výnimkou boli štátne dlhopisy s dlhou splatnosťou a ropa. Americký akciový index S&P 500 pokračoval v raste a druhý rok po sebe narástol o viac ako 20 percent, čo sa stalo len štvrtýkrát za ostatných 150 rokov. Tento výsledok bol podporený nárastom ziskov najmä technologických gigantov spojených s umelou inteligenciou, ako aj rastom valuácií, ktoré sa dostali na výrazne nadpriemerné úrovne vďaka pozitívnym očakávaniam ekonomického rastu bez výraznejších inflačných tlakov. Krátke konce výnosových kriviek klesli v reakcii na uvoľnenie menovej politiky centrálnych bánk, zatiaľ čo dlhé konce výnosových kriviek rástli v dôsledku faktorov, ako sú solídne vyhliadky rastu HDP (najmä v USA), očakávania trvalejšie vyššej inflácie, narastajúce verejné dlhy a zmeny v geopolitickom prostredí. Cena zlata pokračovala v raste na nové historické maximá, čo bolo podporené najmä jeho nákupmi centrálnymi bankami v reakcii na tzv. sankčné riziko po zmrazení ruských devízových rezerv Západom. Ropa druhý rok po sebe strácala, keď na nej prevládol faktor previsu ponuky pri dynamickom raste ťažby mimo združenia OPEC+. Dolárový index vzrástol na 25-mesačné maximum, keď americká ekonomika prekonávala výkonnosť ostatných vyspelých krajín. Očakáva sa, že jej dominancia bude pokračovať aj tento rok, čo môže obmedziť ďalšie uvoľňovanie menovej politiky zo strany Federálneho rezervného systému.